Veelgestelde vragen bij het hernieuwen van mijn VVKP - lidmaatschap

20-01-20
Vereniging

Probleem met het hernieuwen van je VVKP - lidmaatschap? Lees even onze tips vooraleer je het secretariaat contacteert!

Ik krijg geen mails van VVKP

Het mailadres wat je hebt opgegeven in je registratieproces, is het mailadres wat we gebruiken om met jou te communiceren. Kijk dus alvast even je ledenprofiel na om te kijken of hier het juiste mailadres geregistreerd staat.

Het VVKP gebruikt hiervoor 2 specifieke communicatietools om mailings uit te kunnen sturen: eentje voor de nieuwsbrieven en newsflashes en eentje voor de geautomatiseerde mails uit de ledendatabase met betrekking tot je lidmaatschap. Sommige mailprogramma's zoals gmail of hotmail plaatsen dergelijke mails in de SPAM - folder of blokkeren ze al helemaal. Indien jouw mailadres beheerd wordt door een aparte mailserver (vb. in een ziekenhuis of je eigen mailprogramma in je praktijk), dan kan het zijn dat de geautomatiseerde mails niet door de "firewall" bescherming raken.

Hoe los je dit op? Voeg volgende mailadressen toe aan je contacten: info@vvkp.be, koen.lowet@vvkp.be, tin.siegers@vvkp.be, ulrike.kool@vvkp.be en mailgun@mg.vvkp.be.

Volgende linken leggen je helder uit hoe je dit het beste doet in enkele muisklikken:

  • Gmail
  • Hotmail of Outlook
  • Telenet: ga naar het adresboek van je webmail en voeg daar onze mailadressen als contacten toe.
  • Eigenmailprogramma: neem contact op met je ICT - verantwoordelijke of wijzig je communicatievoorkeuren in je ledenprofiel door een persoonlijk mailadres te hanteren. 

Mijn facturatie - gegevens zijn niet correct

Vorig jaar moest u lang wachten vooraleer u een factuur kreeg voor de betaling van uw lidgeld. Dit kwam doordat we manueel 2500 facturen dienden op te stellen. Dit jaar hebben we ook dit proces geautomatiseerd zodat u vrijwel meteen een factuur ontvangt. 

Helaas, bleken de eerste facturen nog niet de juiste facturatie - gegevens op te halen uit het ledenprofiel, waardoor u een factuur kreeg op uw persoonlijke gegevens. Dit is ondertussen rechtgezet. Indien u een gecorrigeerde factuur wenst, neem dan even contact op met Martine Vandeweyer.

Ik blijf mails ontvangen om mijn lidgeld te hernieuwen

Op 07/01 kregen sommigen onder u een mailtje in de mailbox met een herinnering om uw lidmaatschap te hernieuwen, terwijl u reeds betaald had. In sommige gevallen stellen we vast dat de betaalstatus van een aantal leden niet correct werd aangepast. Dit lijkt vooral het geval te zijn bij de wijzigingen aan de groepslidmaatschappen. Is dit het geval voor jou? Geef dan even een seintje via info@vvkp.be en voeg een bewijsje toe van je betaling. Dan zetten we dit meteen recht voor jou!

Mijn login - gegevens werken niet op de VVKP - website

Gebruik het mail - adres waarop je VVKP - communicatie ontvangt als gebruikersnaam. Maak gebruik van de functie "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

VRAAG EEN NIEUW WACHTWOORD AAN

Word je mailadres niet herkend?

CONTACTEER ONS