Mijn hernieuwingslink werkt niet
Dat kan. De VVKP heeft vorig jaar geïnvesteerd in een nieuwe database met de bedoeling om gestandaardiseerd en geautomatiseerd de lidmaatschappen te beheren. Dit is nodig voor een vereniging van meer dan 2500 leden, waarbij het onmogelijk geworden is om deze administratie manueel te doen. Tegelijkertijd heeft de Bijzondere Algemene Vergadering erg laat (oktober) beslist om het lidgeld te verhogen.
Hierdoor werd begin december een geautomatiseerde mail uitgestuurd door het systeem terwijl de aanpassingen nog lopende waren. Daardoor kreeg u een hernieuwingslink in de bus die niet werkte. Deze mail mag u dus negeren. Ondertussen kreeg u al een nieuwe mail met een link die wel zou moeten werken.
Ik krijg geen mails van VVKP
Het mailadres wat je hebt opgegeven in je registratieproces, is het mailadres wat we gebruiken om met jou te communiceren. Kijk dus alvast even je ledenprofiel na om te kijken of hier het juiste mailadres geregistreerd staat.
Het VVKP gebruikt hiervoor 2 specifieke communicatietools om mailings uit te kunnen sturen: eentje voor de nieuwsbrieven en newsflashes en eentje voor de geautomatiseerde mails uit de ledendatabase met betrekking tot je lidmaatschap. Sommige mailprogramma's zoals gmail of hotmail plaatsen dergelijke mails in de SPAM - folder of blokkeren ze al helemaal. Indien jouw mailadres beheerd wordt door een aparte mailserver (vb. in een ziekenhuis of je eigen mailprogramma in je praktijk), dan kan het zijn dat de geautomatiseerde mails niet door de "firewall" bescherming raken.
Hoe los je dit op? Voeg volgende mailadressen toe aan je contacten: info@vvkp.be, koen.lowet@vvkp.be, tin.siegers@vvkp.be, ulrike.kool@vvkp.be en mailgun@mg.vvkp.be.
Volgende linken leggen je helder uit hoe je dit het beste doet in enkele muisklikken:
- Gmail
- Hotmail of Outlook
- Telenet: ga naar het adresboek van je webmail en voeg daar onze mailadressen als contacten toe.
- Eigenmailprogramma: neem contact op met je ICT - verantwoordelijke of wijzig je communicatievoorkeuren in je ledenprofiel door een persoonlijk mailadres te hanteren.
Mijn facturatie - gegevens zijn niet correct
Vorig jaar moest u lang wachten vooraleer u een factuur kreeg voor de betaling van uw lidgeld. Dit kwam doordat we manueel 2500 facturen dienden op te stellen. Dit jaar hebben we ook dit proces geautomatiseerd zodat u vrijwel meteen een factuur ontvangt.
Helaas, bleken de eerste facturen nog niet de juiste facturatie - gegevens op te halen uit het ledenprofiel, waardoor u een factuur kreeg op uw persoonlijke gegevens. Dit is ondertussen rechtgezet. Indien u een gecorrigeerde factuur wenst, neem dan even contact op met Martine Vandeweyer.
Ik blijf mails ontvangen om mijn lidgeld te hernieuwen
Op 07/01 kregen sommigen onder u een mailtje in de mailbox met een herinnering om uw lidmaatschap te hernieuwen, terwijl u reeds betaald had. In sommige gevallen stellen we vast dat de betaalstatus van een aantal leden niet correct werd aangepast. Dit lijkt vooral het geval te zijn bij de wijzigingen aan de groepslidmaatschappen. Is dit het geval voor jou? Geef dan even een seintje via info@vvkp.be en voeg een bewijsje toe van je betaling. Dan zetten we dit meteen recht voor jou!
Mijn login - gegevens werken niet op de VVKP - website
Gebruik het mail - adres waarop je VVKP - communicatie ontvangt als gebruikersnaam. Maak gebruik van de functie "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
VRAAG EEN NIEUW WACHTWOORD AAN
Word je mailadres niet herkend?